FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.
We verhuizen de community! Vanaf 7 juli is de huidige community gedurende ongeveer twee weken alleen-lezen. Je kunt content bekijken, maar berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Meer informatie

Fout betaling bankcontact

Fout betaling bankcontact

BlackSheepBelg
Bezoeker
1 0 0

Hallo! Sinds kort heb ik problemen met de betalingen van bestellingen die ik zelf aangemaakt heb voor klanten. In het verleden liep dit vlot, maar nu wordt er een foutmelding gegooid. “Er is een probleem opgetreden met het verwerken van je betaling. Probeer het opnieuw of gebruik een andere betaalmethode.” De klanten dienen hun adres in te vullen en dan naar de volgende pagina te gaan en dan loopt het fout. Er wordt momenteel gewerkt met de bankcontact app en de klanten zijn woonachtig in België. Zijn er nog mensen die hier problemen mee hebben en een oplossing kunnen aanbieden? Alvast bedankt! 

1 ANTWOORD 1

jorisverhoeven
Nieuw lid
5 0 0

Hallo, ik heb hetzelfde probleem sinds enige tijd. heb jij al een oplossing hiervoor gevonden?