Liquid, JavaScript, thema's
Beste
de shop is online , het volgende gebeurt:
als ik het duurste artikel in de winkelwagen doe en deze wil bestellen dan geeft hij het volgende aan op de foto te zien.
als ik dit met andere producten doe is er geen probleem
heeft iemand een oplossing voor me ?
Hi @Cremersfishing, mijn naam is Lee. welkom op de Nederlandse Shopify Community! Ik begrijp dat je een probleempje hebt met je verzendinstellingen, klopt dat?
Op basis van de screenshot die je hebt gedeeld (super bedankt!) lijkt het erop dat je verzendinstellingen de verkoop een beetje tegenhoudt. Mogelijk dat je binnen je verzendprofielen een voorwaarde hebt ingesteld op basis van bedrag of gewicht. Je geeft al aan dat orders met een lager totaalbedrag wel afgerekend kunnen worden, maar dat grotere bestellingen geen verzendopties krijgen. Het klinkt dus alsof je een maximaal bestelbedrag hebt ingesteld en dat je daarom niet kan afrekenen als je totaalbedrag hoger is dan wat je hebt ingesteld.
Ik kan je zeker even aanraden om je verzendinstellingen te bekijken. Controleer even of je een maximaal gewicht of een maximaal order bedrag hebt ingesteld. Als dat zo is, pas deze instelling aan. Ik heb even een voorbeeld gemaakt in mijn eigen testwinkel, en krijg ik de volgende foutmelding als mijn product zwaarder is dan 5 kilo. Zoals je kan zien wordt er dan aangegeven dat verzending niet kan plaatsvinden.
Ditzelfde gebeurt als ik een maximaal bedrag heb ingesteld wat lager is dan het bedrag van mijn bestelling. Ook dan krijg ik een melding dat verzending niet kan plaatsvinden.
Maak je maar geen zorgen, met een simpele kleine aanpassing kan je ervoor zorgen dat deze melding niet meer wordt weergegeven. Als je meer wilt lezen over het instellen van je verzendtarieven, dan kan dat in ons 'Verzendtarieven instellen artikel'.
Nog heel erg bedankt voor het stellen van je vraag, @Cremersfishing. Weet dat we het zeker waarderen! 🙂
Ik hoop dat je nog een hele fijne dag hebt!
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024