FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Foutcode bij aanmaken verzendlabel

Foutcode bij aanmaken verzendlabel

motoXshop
Shopify Partner
1 0 1

Bij het printen van een verzendlabel komt de error ; 610 Productcode is invalid

Uitprinten van labels is niet mogelijk , welke exportinstelling moet er aangepast worden ?

6 ANTWOORDEN 6

Cacharel
Bezoeker
1 0 0

Ben je er al achter? Ik loop ook tegen dit probleem aan.

jeroenvandepol
Plezierreiziger
31 0 3

Ik heb hetzelfde probleem. @Shopify kunnen jullie je in deze discussie mengen svp.

hookahmania
Bezoeker
1 0 0

Ik heb hetzelfde probleem zou fijn zijn als PostNL / Shopify zich in dit topic wil mengen en met een oplossing komt.

Tassebolletje
Bezoeker
2 0 0

Hallo, 

Ik heb sinds de release van versie 2.3.0 dit probleem (al sinds 9 februari 2023 kan ik geen verzendlabels printen en krijg ik de error 610 productcode niet geldig). Ik heb de instructies gevolgd die bij de melding van de nieuwe release staan. Werkte niet.

Vervolgens met postnl IT support gemaild: meerdere keren uitgevoerd wat zij vragen...

- Alle verzendzones verwijderen en opnieuw aanmaken, de standaard export instellingen opnieuw koppelen, vervolgens een compleet nieuwe bestelling aanmaken en testen.

Zelfs de app verwijderd en weer toegevoegd.

Ik krijg deze error maar niet verholpen. Enig idee waar die aan kan liggen? Hebben jullie dit misschien al opgelost gekregen?

@motoXshop Postnl IT geeft aan dat je alle standaard exportinstellingen moet koppelen aan een verzendmethode. Maar als ik dat doe blijf ik het probleem houden, misschien dat het bij jou wel werkt. 

@hookahmania @jeroenvandepol @Cacharel 

Ik hoor het graag. Met vriendelijke groet,

Natasja

Eveline2
Bezoeker
1 0 0

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn PostNL account en integratie is van 13 februari, dus bij mij heeft het nooit gewerkt. Ik heb geprobeerd alle verzendzones te verwijderen en opnieuw in te stellen, zonder resultaat.

MVSEShop
Bezoeker
1 0 0

Hi heb je hier misschien al een oplossing voor? Wij lopen sinds kort ook tegen dit probleem aan. Ik overweeg om de integratie opnieuw te maken, maar volgens mij is dit niet de oplossing.