FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Foutmelding bij checkout

Foutmelding bij checkout

Ecomtt
Bezoeker
1 0 0

Hi! ik heb zojuist mijn store online gegooid. Om even te testen deed ik een bestelling, echter kreeg ik deze melding:

"Deze bestelling kan niet worden verzonden naar het ingevoerde adres. Controleer het adres en zorg ervoor dat alle velden correct zijn ingevuld. Probeer het daarna opnieuw."

De verzend instellingen zouden allemaal correct moeten zijn, iemand dit vaker gehad of een idee wat ik verkeerd zou kunnen hebben staan?

4 ANTWOORDEN 4

volckaertthibau
Bezoeker
2 0 0

Zit ook met het zelfde probleem.. maar ik kan hier niemand echt bereiken echt ambetand..

zeker nu de feestdagen er zijn.. 

Please help us out... ! 

Thank youu

volckaertthibau
Bezoeker
2 0 0

payments accepting.jpg

krizz
Bezoeker
2 0 0

Hallo, hetzelfde probleem hier. Het doet zich voor als je uit de checkout geweest bent en daarna opnieuw erin. Een klant meldde dit probleem. En ik vind geen manier om het op te lossen. Hopelijk leest iemand van Shopify dit aangezien we zelf aan de checkout niets kunnen doen. 

krizz
Bezoeker
2 0 0

Ik heb de oplossing gevonden. We hadden recent een locatie toegevoegd. Maar deze was niet aan een verzendzone toegewezen. Wanneer je dan een product bestelt dat enkel in die locatie op voorraad is, kan hij geen shipping rate vinden en krijg je dus deze boodschap. Dus via instellingen -> verzending en bezorging -> klikken op verzendprofiel en daar dan de locatie aan het verzendprofiel toevoegen.