FROM CACHE - nl_header

Foutmelding: kan de pagina niet laden

Foutmelding: kan de pagina niet laden

phillys-jewels
Niet van toepassing
2 0 0

Ik krijg onderstaande melding in mijn webshop en mijn klanten in de checkout omgeving ook. Hoe kan ik dit verhelpen? De uitleg die beschreven staat op deze pagina snap ik niet : Problemen oplossen · Shopify-helpcentrum

phillysjewels_0-1700603546488.png

2 ANTWOORDEN 2

Arno
Shopify Staff
170 55 20

Hallo @phillys-jewels,

Welkom bij de Shopify Community en hartelijk dank voor je vraag!

Deze foutmelding is vaak te zien als je gebruik maakt van een thema van derden die niet beschikbaar is op onze Shopify Theme Store. Thema's op onze Theme Store zijn grondig getest om ervoor te zorgen dat alles soepel loopt. Deze thema's worden wel ondersteund door Shopify of door Shopify Partners, afhankelijk van het thema en de thema-editor werkt samen met deze thema's.

Een andere reden kan zijn dat de code van je thema zodanig is aangepast dat de thema-editor niet meer werkt zoals verwacht. In dat geval is het van belang om de code wijzigingen terug te draaien, lees in dit helpdocument hoe je dit kunt doen. Mocht dit niet werken probeer dan om het thema opnieuw te downloaden op uw Shopify account. Lees in dit helpdocument hoe je dat kunt doen.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan raad ik je aan om contact op te nemen met ons Ondersteuningsteam zodat ze deze kwestie samen met je kunnen bekijken.

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

phillys-jewels
Niet van toepassing
2 0 0

Goedemorgen,

Bedankt voor het uitgebreide antwoord. Ik gebruik het thema Debut sinds december 2020 en heb daar geen wijzigingen in aangebracht. Zou niet eens weten hoe. Wat kan ik nu het beste doen?