Liquid, JavaScript, thema's
Hoi,
Ik ben fanatiek al een aantal dagen bezig om mijn webshop op te zetten, en nu krijg ik als ik mijn thema wil aanpassen een foutmelding, zal hieronder een foto van de foutmelding plaatsen
Ik kan mijn webshop wel ''zien'' maar niet bewerken. Dan krijg ik dezelfde foutmelding, was gewoon bezig en ineens gooit die me uit het menu en terug naar de startpagina, nu kom ik er niet meer in.
Weet iemand hoe dit kan of hoe dit opgelost kan worden?
Hoi @vanommeren,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Ik weet dat dit onlangs speelde voor meerder Shopify-gebruikers, maar dat het binnen een korte tijd is opgelost. Lukt het inmiddels weer om je thema's te bewerken? Het is goed om te weten dat Onze statuspagina en Ondersteuning Twitter voortdurend worden bijgewerkt om je de meest up-to-date informatie te geven. Op de statuspagina kunnen gebruikers zelfs inloggen om te zien of hun winkel specifiek is getroffen door bekende technische problemen.
Ik zal hieronder nog enkele suggesties doen voor het geval dat dit nog steeds gaande is in je Shopify Admin. Als het hierna nog steeds niet lukt kun je het mij hier laten weten, of neem Direct contact op met onze ondersteuning.
Het is altijd een goed idee om je cookies & cache op te schonen om ervoor te zorgen dat er geen conflicten optreden binnen je browser.
Vervolgens kun je zien of je de meest recente versie van je browser hebt, en zelfs je browser updaten via Deze pagina op ons hulpcentrum.
Als je een verouderde versie van je thema hebt, kun je Je thema te dupliceren, en daarna De meest recente versie van je thema installeren.
Groeten,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024