FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

foutmelding

foutmelding

vanommeren
Bezoeker
1 0 0

Hoi,

Ik ben fanatiek al een aantal dagen bezig om mijn webshop op te zetten, en nu krijg ik als ik mijn thema wil aanpassen een foutmelding, zal hieronder een foto van de foutmelding plaatsen
Ik kan mijn webshop wel ''zien'' maar niet bewerken. Dan krijg ik dezelfde foutmelding, was gewoon bezig en ineens gooit die me uit het menu en terug naar de startpagina, nu kom ik er niet meer in.

Weet iemand hoe dit kan of hoe dit opgelost kan worden?

foutmelding.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @vanommeren,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik weet dat dit onlangs speelde voor meerder Shopify-gebruikers, maar dat het binnen een korte tijd is opgelost. Lukt het inmiddels weer om je thema's te bewerken? Het is goed om te weten dat Onze statuspagina en Ondersteuning Twitter voortdurend worden bijgewerkt om je de meest up-to-date informatie te geven. Op de statuspagina kunnen gebruikers zelfs inloggen om te zien of hun winkel specifiek is getroffen door bekende technische problemen.

Ik zal hieronder nog enkele suggesties doen voor het geval dat dit nog steeds gaande is in je Shopify Admin. Als het hierna nog steeds niet lukt kun je het mij hier laten weten, of neem Direct contact op met onze ondersteuning.

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog