FROM CACHE - nl_header

Geboortedatum veranderen

Rakata
Bezoeker
1 0 0

Beste community leden 

Ik wilde voor Shopify payments mijn compagnon en mede-oprichter van het bedrijf ingeven en daar heb ik volgens mij een foutje gemaakt met zijn geboortedatum waardoor ik de volgende bericht krijg.

"Het identiteitsbewijs met foto dat je hebt geüpload, was niet geldig. Als je Shopify Payments wilt blijven gebruiken, moet je Identiteitsbewijs met foto van iemand anders opnieuw indienen om je identiteit te verifiëren." 

bovendien krijg ik als ik verder druk dit bericht: "De geboortedatum (DOB) op het document dat je hebt ingediend, komt niet overeen met de geboortedatum op je account. Dien een document in met dezelfde geboortedatum, of neem contact op met ondersteuning om je geboortedatum op je account bij te werken."

Kan iemand mij hierbij helpen aub?

Groeten

Rakata team

 

 

 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Rakata,

Maxime hier bij Shopify!

Dit soort verificatieproces is gepersonaliseerd en wordt uitgevoerd door een specifieke afdeling, vaak in samenwerking met onze bankpartners. Dit betekent dat zij het beste inzicht zullen hebben in wat er precies nodig is om de beoordeling af te ronden. Enkel de betrokken afdeling kan zien wat er ontbreekt, en daarom raad ik aan om direct contact op te nemen met onze ondersteuning, zodat je de beste volgende stappen kunt bevestigen. 

Je kunt via Deze contactpagina onze ondersteuning bereiken via e-mail, dan zullen we je zo snel mogelijk te hulp staan. 

Alvast bedankt, 

Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog