Liquid, JavaScript, thema's
Hallo allemaal, ik ben nog bezig met het opzetten van mijn winkel. Nu heb ik eindelijk een beetje door hoe ik de shippingprofielen moet invullen maar nu kan ik ineens geen getallen achter de komma ( in dit geval punt? meer zetten.
Als ik 0.2 kg wil invullen schiet hij automatisch naar 2 kilo. Weet iemand hoe ik dit kan en hoe ik dit kan oplossen?
Alvast vriendelijk bedankt!!
Hallo @Geraldine5
Vincent hier van Shopify!
Dit klinkt als een technisch probleem wat opgelost moet kunnen worden als we in je winkel kunnen kijken. Ik zal je een persoonlijk bericht sturen via het e-mailadres dat met deze account verbonden is 🙂
Als iemand een vergelijkbaar probleem ziet dan zou ik willen aanraden om daarover een e-mail te sturen naar ons support team via deze pagina, zij zullen dan zo snel mogelijk kijken wat het probleem zou kunnen zijn!
Met vriendelijke groet,
Vincent
Vincent | Community Guru @ Shopify
- Was my reply helpful? Click Like to let me know!
- Was your question answered? Click Accept as Solution
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024