Geen iDeal-koppeling mogelijk

Opgelost
vuurwerkfeestje
Nieuw lid
2 0 0

Bij het aanmaken van Shopify Payments heb ik iDeal aangevinkt, maar kort daarna kreeg ik de melding dat ik eerst een KVK in moest voeren. Dat had ik al gedaan. Heb toen contact opgenomen met support via de mail, en daar is aangegeven dat het belastingteam contact met me op zou nemen. Dat is alweer 1,5 week geleden, en de opening van de shop komt steeds dichterbij. Heb dus behoefte aan duidelijkheid, want zonder iDeal heeft het weinig zin. Via de mail krijg ik echter geen reactie meer. Bellen kan niet, en de chat is ook zelden actief.

Iemand van Shopify die hier kan helpen?

Schermafbeelding 2021-11-02 om 08.47.51.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Goedgekeurde oplossingen
Jay
Shopify Staff
97 60 13

Geslaagd.

Hey @vuurwerkfeestje!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp!

Ik heb je e-mailadres even opgezocht in ons systeem, en ik zie dat je ons hier inderdaad over hebt ge-e-maild. Ik kan bevestigen dat er inderdaad een verzoek om je KvK-nummer toe te voegen aan je Shopify Payments account is doorgestuurd naar onze Shopify Payments Afdeling. Omdat deze afdeling een van onze drukste afdelingen is, kan het soms inderdaad even duren voordat zij via e-mail contact met je opnemen. 

Ik kan bevestigen dat de status van je ticket actief is, en ik kan je beloven dat zodra onze Shopify Payments Afdeling in staat is om je verder te helpen met deze kwestie, ze zo snel mogelijk zullen reageren op je verzoek.   

Bedankt voor je geduld dusver!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Jay
Shopify Staff
97 60 13

Geslaagd.

Hey @vuurwerkfeestje!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp!

Ik heb je e-mailadres even opgezocht in ons systeem, en ik zie dat je ons hier inderdaad over hebt ge-e-maild. Ik kan bevestigen dat er inderdaad een verzoek om je KvK-nummer toe te voegen aan je Shopify Payments account is doorgestuurd naar onze Shopify Payments Afdeling. Omdat deze afdeling een van onze drukste afdelingen is, kan het soms inderdaad even duren voordat zij via e-mail contact met je opnemen. 

Ik kan bevestigen dat de status van je ticket actief is, en ik kan je beloven dat zodra onze Shopify Payments Afdeling in staat is om je verder te helpen met deze kwestie, ze zo snel mogelijk zullen reageren op je verzoek.   

Bedankt voor je geduld dusver!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Falco38
Nieuw lid
2 0 1

ik heb precies het zelfde probleem, het duurt nu al een week en heb nog steeds geen bericht terug...

vuurwerkfeestje
Nieuw lid
2 0 0

Irritant. Bij mij duurt het al enkele weken. De webshop moet binnenkort echt open, dus dan wordt het maar Mollie als er geen reactie komt.

Falco38
Nieuw lid
2 0 1
Jaaa inderdaad, mollie heeft mij al geblokkeerd omdat ik een las bedrijf
was die horloges verkocht, nu heb ik me KVK aangepast en doen ze het
allebij niet, echt heel erg vervelend..
deedforyou
Nieuw lid
2 0 0

Ik zit met hetzelfde probleem, ik heb Shopify Payments geactiveerd maar kan het nergens terug vinden. Ik moet mijn KvK-nummer opgeven wat ik al eerder heb gedaan.

Alvast bedankt voor uw hulp!