Liquid, JavaScript, thema's
Als ik mijn webshop bezoek als klant krijg ik een foutmelding. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Zie foto voor de melding.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hoi @mkhandmade,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Ik heb het even onderzocht, en ik zie nu de reden dat je domein niet beveiligd kon worden. Je hebt namelijk een AAAA-record staan tussen je DNS-instellingen, en dit zorgt voor problemen bij het voorzien van een SSL-certificaat.
Ik zou aanraden om het AAAA-record te verwijderen en 48 uur te wachten. Daarna verwacht ik dat dit is opgelost, maar anders kun je direct contact opnemen met Onze ondersteuning via e-mail voor de beste volgende stappen.
Groeten,
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hoi @mkhandmade,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Ik heb het even onderzocht, en ik zie nu de reden dat je domein niet beveiligd kon worden. Je hebt namelijk een AAAA-record staan tussen je DNS-instellingen, en dit zorgt voor problemen bij het voorzien van een SSL-certificaat.
Ik zou aanraden om het AAAA-record te verwijderen en 48 uur te wachten. Daarna verwacht ik dat dit is opgelost, maar anders kun je direct contact opnemen met Onze ondersteuning via e-mail voor de beste volgende stappen.
Groeten,
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hallo Maxime,
Het is gelukt! Dankjewel!!
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024