FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

geen veilige verbinding

Opgelost

geen veilige verbinding

mkhandmade
Bezoeker
2 0 1

Als ik mijn webshop bezoek als klant krijg ik een foutmelding. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Zie foto voor de melding.

mkhandmade_0-1621708245572.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @mkhandmade,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht! 

Ik heb het even onderzocht, en ik zie nu de reden dat je domein niet beveiligd kon worden. Je hebt namelijk een AAAA-record staan tussen je DNS-instellingen, en dit zorgt voor problemen bij het voorzien van een SSL-certificaat. 

mkAAAAdelete.png

Ik zou aanraden om het AAAA-record te verwijderen en 48 uur te wachten. Daarna verwacht ik dat dit is opgelost, maar anders kun je direct contact opnemen met Onze ondersteuning via e-mail voor de beste volgende stappen. 

Groeten, 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @mkhandmade,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht! 

Ik heb het even onderzocht, en ik zie nu de reden dat je domein niet beveiligd kon worden. Je hebt namelijk een AAAA-record staan tussen je DNS-instellingen, en dit zorgt voor problemen bij het voorzien van een SSL-certificaat. 

mkAAAAdelete.png

Ik zou aanraden om het AAAA-record te verwijderen en 48 uur te wachten. Daarna verwacht ik dat dit is opgelost, maar anders kun je direct contact opnemen met Onze ondersteuning via e-mail voor de beste volgende stappen. 

Groeten, 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

mkhandmade
Bezoeker
2 0 1

Hallo Maxime, 

Het is gelukt! Dankjewel!!