Liquid, JavaScript, thema's
Hey, een customer wou zijn geld terug dus ik heb het geld Gerestitueerd via shopify. Alleen was ik nieuwsgierig of shopify het dan terug stort naar de klant? Of moet ik dat dan nog zelf doen?
Hey @Odday!
Bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp, ik help je graag verder!
Je kunt bij Shopify alleen een terugbetaling naar een klant sturen als de originele betaling van de klant ook via Shopify Payments is gemaakt. Mocht dit inderdaad het geval zijn dan kun je de stappen in het 'Retourzendingen en restituties creëren' hulpartikel volgen om een terugbetaling naar de klant te versturen.
Zodra je een terugbetaling hebt opgestuurd zal het betreffende bedrag van je volgende beschikbare uitbetaling worden afgetrokken. Zodra het bedrag is gedekt zal Shopify automatisch het bedrag overmaken naar de betaalmethoden die de klant heeft gebruikt voor de bestelling. Zodra de terugbetaling naar de klant wordt gestuurd zal het bedrag binnen 10 werkdagen bij de klant worden bijgeschreven.
Als er in je Shopify Payments-account een negatief saldo wordt weergegeven, kun je mogelijk geen terugbetaling uitvoeren. Terugbetalingen worden vermeld als In behandeling totdat je voldoende verkopen hebt uitgevoerd om een positief saldo in je Shopify Payments-account te hebben. Vervolgens kun je een terugbetaling uitvoeren.
Als de bestelling van de klant niet via Shopify Payments is betaald dan zul je de bestelling bij de externe betaalmethoden zelf (dus bijvoorbeeld bij PayPal of Mollie) moeten terugbetalen, en kun je dit niet via je Shopify-beheercentrum uitvoeren.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024