Liquid, JavaScript, thema's
Ik heb mijn webshop www.shopnu.nu laten controleren door Google search console, en tot mij verbazing krijg ik maar liefst 101 paginas die uitgesloten zijn, en slechts 2 die geldig zijn. IK heb niets anders gedaan dan de paginas invullen zoals Shopify ze laat zien, ik doe niks, en weet niks, wat zelf veranderen van de paginas, geen idee hoe dat zou moeten. Toch is dat wat Google aan mij vraagt om de paginas geindexeerd te krijgen
Ten eerste vind ik het zeer vreemd, dat ik de paginas invul zoals Shopify dat aan mij voorlegt, en ik toch foutmeldingen krijg bij nagegoeg al mijn paginas, lijkt mij toch een fout bij Shopify
ten tweede zoek ik naar Nederlandse paginas die mij kunnen helpen die problemen op te lossen
edit: ik zie een deel van mijn probleem , dat heeft te maken met het feit dat mijn oorspronkelijke site: www.schoonheidssalon.nu is is gekoppeld met dit nieuwe domein www.shopnu.nu
Gebruiker | RANKING |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |
Je onderneming doet het goed in je eigen land en je denkt er over na om je producten inter...
ByAantrekkelijk als het kan zijn, liegen tegen je klanten breng heel wat met zich mee. En to...
ByHet werken met templates in je thema? Thema-aanpassingen maken op elke pagina? Verbeterde ...
By