Liquid, JavaScript, thema's
Ik probeer een externe webpagina te embedden via een pagina die ik aanmaak in mijn Shopify beheer gedeelte. Als ik een pagina aangemaakt heb dan open ik de HTML editor en probeer middels een iframe dit toe te voegen. Ik gebruik volgende code:
<iframe src="<hier de webpagina link die ik wil embedden>" height="100%" width="100%" title="<hier mijn titel>"></iframe>
Echter ik krijg dan op de pagina in het admin gedeelte al deze foutmelding te zien:
{"message":"HMAC validation failed"}
Als ik dan via de webpagina zelf de aangemaakte pagina bekijk zie ik deze error:
Firefox kan deze pagina niet openen
Om uw veiligheid te beschermen, staat deze website niet toe dat Firefox de pagina toont als een andere website deze heeft ingebed. Om deze pagina te bekijken moet u deze openen in een nieuw venster.
Ik probeer overal al te kijken wat ik moet doen, maar dit is zo ongelooflijk technisch, of in een DEV omgeving, dat ik nu niet exact weet wat ik moet doen. Kan iemand helpen om dit werkend te krijgen?
Thnx!
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024