FROM CACHE - nl_header

Re: Hoe krijg je de snelle checkout weg?

Hoe krijg je de snelle checkout weg?

Denzers
Bezoeker
1 0 1

Ik wil graag van de snelle checkout af. Klanten sturen berichten waarom ze niet met IDeal kunnen betalen, en dat is begrijpelijk, want deze optie krijg je in eerste instantie ook niet te zien.

Er stond hier een "oplossing" op het forum, maar deze werkt niet voor mij want daarmee is de hele betaaloptie PayPal weg welke ik graag zou behouden. Wie kan mij hierbij helpen?

3 ANTWOORDEN 3

nowvitamins
Toerist
7 0 2

Helaas kunnen we lang wachten vrees ik. 
Ik heb exact hetzelfde probleem... 
Vreselijk irritant beantwoord Shopify dat PayPal wel beter converteert hoor... ja in Amerika ja... 
Ik had een mogelijke oplossing gevonden (uit 2020) maar die werkt bij mij niet.
Misschien bij jou wel? cart-template.liquid (bestaat bij mij niet) en daar de checkout-button uitschakelen met: 

{% comment %}

{% endcomment %}
Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hey @Denzers & @nowvitamins!

Allereerst; hartelijk bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp en het benadrukken hoe belangrijk dit voor jullie is. Dit is inderdaad een veelvoorkomende kwestie die bij ons is aangekaart. Onze ontwikkelaars kijken zeker naar wat mogelijke oplossingen in toekomstige updates, maar momenteel is hier nog geen ingebouwde oplossing voor.

Wat jullie wel zouden kunnen doen is om te overwegen een app te gebruiken waarmee jullie de versnelde checkout-knoppen kunnen verbergen. Op deze manier hoeven jullie ook niet te knutselen in de codering van jullie thema's wat uiteraard ideaal is. Ik heb de volgende apps gevonden waar jullie mogelijk interesse in zullen hebben:

Er zijn meerdere apps die soortgelijke functies beschikbaar stellen, dus ik raad jullie ook zeker aan om zelf een kijkje te nemen binnen de Shopify App Store om er zeker van te zijn dat jullie de juiste app voor jullie ondernemingen kiezen.

Mocht er ten slotte ooit een ingebouwde optie komen om de versnelde checkout-knoppen te verbergen in jullie checkout-pagina's, dan zullen jullie dit in de Shopify Changelog kunnen achterhalen. 

Bedankt voor het lezen!

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

nowvitamins
Toerist
7 0 2

Klopt. Dat heb ik nu maar gedaan. 10 euro per maand voor twee winkels... voor iets dat er überhaupt niet had moeten zijn. Zou fijn zijn als jullie (Shopify) , bij gebrek aan eigen oplossingen, een vergoeding van 5 euro per maand, per shop uitkeren.