FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Hoe stel je de PDF bestandsnaam in in de nieuwe Order printer app

Hoe stel je de PDF bestandsnaam in in de nieuwe Order printer app

depeperwinkel
Plezierreiziger
26 1 13

Iedere PDF die je wilt opslaan uit Order Printer heeft dezelfde naam, lastig, want je moet de naam dus handmatig aanpassen. Stond in de legacy-versie van Order Printer automatisch ingesteld op het order nr. 
Hoe en waar pas ik dat aan? Of is de optie met deze verplichte update verdwenen ?  

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @depeperwinkel,

Dank voor je vraag! Het klopt inderdaad dat met de nieuwe Order Printer versie elke PDF dezelfde naam krijgt toegewezen. In tegenstelling tot de oude Order Printer waar altijd automatisch de naam van het bedrijf en het bestellingsnummer werd vermeld. Onze ontwikkelaars zijn op de hoogte van deze kwestie en zullen hier in toekomstige updates een wijziging voor aanbrengen. Je bent namelijk niet de enige ondernemer die hier om heeft gevraagd en we begrijpen dat dit zeer zeker een belangrijke functie is.

De exacte tijdlijn van wanneer deze update wordt uitgevoerd kunnen onze ontwikkelaars niet delen, maar ik wil je verzekeren dat het op de agenda staat om deze optie te voegen. Ik wil je bedanken voor je geduld in deze kwestie!

Heel veel succes met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog