FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

hulp nodig

hulp nodig

Sebastiaanvl
Bezoeker
1 0 0

Mijn naam is Sebastiaan van Leeuwen en ik verkoop gepersonaliseerde sneakers.

Nu ben ik bezig met het maken van een website en ik zou graag een losse pagina toe voegen waar klanten een persoonlijke ontwerp aan kunnen vragen voor hun sneakers. Bijvoorbeeld door middel van het in vullen van een formulier met de juiste info die vervolgens bij mij in de mail komt, zodat ik contact kan houden met de klanten en als alles definitief is de klant kan laten betalen.

Niet gemakkelijk dus.

ik hoor graag of jullie kunnen helpen (tegen betaling). mocht iemand geïnteresseerd zijn. Dan kunt u mailen naar lionorganisations@gmail.com 

Met vriendelijke groet,

Sebastiaan van Leeuwen

1 ANTWOORD 1

PublicApps
Shopify Partner
146 5 35

Je kunt zelf een nieuw contactpagina template maken met zelf gekozen velden waarin de klant beschrijft welke opties hij of zij wil of je kunt een Form Builder app gebruiken om een custom formulier te bouwen.

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.