FROM LOAD - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

I18n Error: Missing interpolation value "naam" for "Bestel {{ naam }}" Error on thank you page

Opgelost

I18n Error: Missing interpolation value "naam" for "Bestel {{ naam }}" Error on thank you page

Pieter_Rue
Bezoeker
2 0 0

Hello there!

I get the  following error on my thank you page.  I18n Error: Missing interpolation value "naam" for "Bestel {{ naam }}".

This happened after switching my standard language from English to Dutch. 

Hope someone can help!

All the best Pieter

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Pieter_Rue,

Ik begrijp dat je een foutmelding krijgt voor de waarde 'naam'? Dit heeft inderdaad te maken met het feit dat je bent overgestapt van de Engelse naar de Nederlandse taal. De oorzaak hiervan is dat de vertaling niet goed is doorgekomen in de tekst van het thema dat je gebruikt of de vertaling wordt niet ondersteund door het thema dat je gebruikt. In dit geval kan het ook zijn dat {{ naam }} niet vertaald had moeten worden, maar {{ name }} had moeten blijven. Dit hangt af van de ontwikkelaar van het thema.

Je kunt deze kwestie vaak oplossen door de tekst van het thema aan te passen. Je doet dit door de volgende stappen te volgen:

Gelukkig is dit niet al te ingewikkeld om te doen, ik zal het kort aan je uitleggen:

1. Op je Shopify-account klik je op Onlinewinkel > Thema's.

2. Ga naar je huidige thema en klik op > Content van standaardthema bewerken. Dit brengt je naar een nieuw scherm.

3. Omdat je tekst wilt aanpassen waarin het woord 'naam' voor op de Thank You page wil ik je aanraden te zoeken naar Thank zodat je de woorden kunt terugvinden die worden gebruikt op de Thank You pagina.

4. Vervolgens verander je de bewoording om zo de foutmelding op te lossen.

Als je de wijziging hebt gemaakt, sla je deze op en dan zal de bewoording op jouw webwinkel zijn gewijzigd. Je kunt dit handige hulpdocument over 'De tekst in thema's wijzigen' doornemen voor meer informatie over dit onderwerp. Mocht je problemen blijven ervaren dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met ons Ondersteuningsteam die vervolgens specifiek naar jou account kunnen kijken om tot een oplossing te komen.

Heel veel succes met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Geslaagd.

Hallo @Pieter_Rue,

Ik begrijp dat je een foutmelding krijgt voor de waarde 'naam'? Dit heeft inderdaad te maken met het feit dat je bent overgestapt van de Engelse naar de Nederlandse taal. De oorzaak hiervan is dat de vertaling niet goed is doorgekomen in de tekst van het thema dat je gebruikt of de vertaling wordt niet ondersteund door het thema dat je gebruikt. In dit geval kan het ook zijn dat {{ naam }} niet vertaald had moeten worden, maar {{ name }} had moeten blijven. Dit hangt af van de ontwikkelaar van het thema.

Je kunt deze kwestie vaak oplossen door de tekst van het thema aan te passen. Je doet dit door de volgende stappen te volgen:

Gelukkig is dit niet al te ingewikkeld om te doen, ik zal het kort aan je uitleggen:

1. Op je Shopify-account klik je op Onlinewinkel > Thema's.

2. Ga naar je huidige thema en klik op > Content van standaardthema bewerken. Dit brengt je naar een nieuw scherm.

3. Omdat je tekst wilt aanpassen waarin het woord 'naam' voor op de Thank You page wil ik je aanraden te zoeken naar Thank zodat je de woorden kunt terugvinden die worden gebruikt op de Thank You pagina.

4. Vervolgens verander je de bewoording om zo de foutmelding op te lossen.

Als je de wijziging hebt gemaakt, sla je deze op en dan zal de bewoording op jouw webwinkel zijn gewijzigd. Je kunt dit handige hulpdocument over 'De tekst in thema's wijzigen' doornemen voor meer informatie over dit onderwerp. Mocht je problemen blijven ervaren dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met ons Ondersteuningsteam die vervolgens specifiek naar jou account kunnen kijken om tot een oplossing te komen.

Heel veel succes met je onderneming!

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Pieter_Rue
Bezoeker
2 0 0

Dank Arno!

Alleen stap drie werkte niet om dat de foute vertaling blijkbaar niet bij het Thank you page gedeelte stond maar wel bij Check Out gedeelte. 

BEDANKT!