FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

IDeal instellen niet mogelijk

IDeal instellen niet mogelijk

DavidCL
Bezoeker
1 0 0

3 dagen geleden heb ik contact gehad met Shopify via de mail. Ik kon bij Shopify payments ideal niet instellen omdat ik waarschijnlijk mijn KvK nummer was vergeten in te vullen.  een aantal dagen later en ik heb nog steeds niks ontvangen.... Is er enige mogelijkheid hoe ik Ideal nu nog kan toevoegen aan mijn betaal methodes? Alvast bedankt!

0 Likes

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @DavidCL,

Maxime hier van Shopify!

Het is momenteel een stuk drukker dan gewoonlijk, maar ik kan je verzekeren dat we je zo snel mogelijk te hulp zullen staan!  

We weten dat je in de tussentijd hard aan het werk bent met je bedrijf, dus het is misschien ook goed om te weten dat je altijd terecht kunt bij onze Engelstalige Ondersteuning. We bieden daar namelijk 24/7 engelstalige ondersteuning via live chat.

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog