FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Identity verification

Identity verification

christos3
Bezoeker
1 0 0

My company is in England. I live in Greece, but I can do Identity verification

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hey @christos3

Aangezien je deze onderwerp in de Nederlandstalige Shopify Community Forums hebt geplaatst beantwoord ik dit ook graag even in het Nederlands.

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld omtrent het verifiëren van je identiteit. Heeft dit toevallig te maken met de Shopify Payments account gekoppeld aan je webwinkel? Zo ja, dan komt het soms voor dat onze bankpartners wat aanvullende informatie van je nodig hebben zodat ze de informatie in je Shopify Payments account kunnen verifiëren

Spoiler
Lees meer over het verifiëren van de informatie in je Shopify Payments account in het 'Vereisten van Shopify Payments' hulpdocument.

Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan raad ik je aan om even contact op te nemen met het ondersteuningsteam van Shopify aangezien we naar je account moeten kunnen kijken om je hier goed verder mee te helpen.

Als ik je vraag echter niet helemaal goed hebt begrepen en je hebt het in dit geval over iets heel wat anders, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om wat extra toelichting op te sturen binnen dit onderwerp? Op deze manier kunnen we je wat beter verder helpen met je vraag. 

Groeten,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog