FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Inhouse fullfilment opzetten met externe producenten

Inhouse fullfilment opzetten met externe producenten

WimTindemans
Bezoeker
1 0 0

Wij hebben net een nieuwe shopify webshop opgezet. Onze shop vertegenwoordigt diverse producenten. Wij hebben zelf geen voorraad maar verzorgen zelf de logistiek naar de klanten toe. Wanneer een klant een bestelling plaatst van diverse producten, dient dit doorbesteld te worden naar onze producenten (enkel van diegenen die een product besteld werd door de klant). Vervolgens levert de producent aan het centrale magazijn, en als alles binnen is, kan er naar de klant uitgeleverd worden.

Hoe kan je dit configureren in Shopify?

1 ANTWOORD 1

MitchSpecials
Plezierreiziger
16 1 7

Hier ben ik ook benieuwd naar! Ik zit met ongeveer dezelfde vraag. Wij hebben tientallen producten van tientallen leveranciers op onze website. Nu willen wij dat de leverancier automatisch een mail/melding krijgt van een verkocht product, Het liefst ook nog in een totaal overzicht. Er zijn veel dropshipping apps maar die moet je (zover ik weet) altijd connecten met een grote bekende leverancier.

Wij zoeken gewoon een tooling die per leverancier een melding verzend als er een product van hem verkocht is. 

Wie weet hier raad mee?