Liquid, JavaScript, thema's
Hallo, al een tijdje probeer ik mijn instagram te koppelen via mijn meta business account.
Telkens als ik in de shopify instellingen ga kijken onder het kopje ''verkoop kanalen'' en dan facebook & instagram en vervolgens op bedrijfsmiddelen druk en dan op koppelen druk en vervolgens op het instagram icoon druk om te ''koppelen'' krijg ik de melding dat het instagram account ''niet geschikt'' is.
Des ondanks dat de instagram/facebook pagina wel gekoppeld staat aan mijn meta-account.
Hey @Mrdinostore ,
Welkom in de Community en dank voor je vraag. Er kunnen een aantal redenen zijn dat je Instagram niet geschikt is om te verbinden aan het Facebook & Instagram verkoopkanaal. Ik deel graag een aantal hulpdocumenten met je die uitleggen wat de vereisten zijn voor een Instagram account om deze toe te voegen aan je Shopify account en welke toestemmingen hiervoor vereist zijn.
Facebook en Instagram by Meta installeren en instellen; in dit hulpdocument kan je lezen hoe je het Facebook & Instagram kanaal van Meta kan instellen.
Mocht je na het volgen van deze bovenstaande bronnen nog steeds niet je Instagram kunnen verbinden dan wil ik je vragen contact op te nemen met ons ondersteuningsteam. In dat geval kunnen mijn collega's daar account specifieke ondersteuning verlenen met betrekking tot dit onderwerp.
Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024