FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Instellen verzendkosten

Instellen verzendkosten

Vegalicious
Bezoeker
2 0 0

Ik heb een webshop waarbij ik 2x per week kant en klare maaltijden thuisbezorg, op maandag en donderdag. Op maandag een "main dish" op donderdag een andere "main dish" en op zowel maandag als donderdag kunnen klanten kiezen voor de quiche van de week. Ik hanteer vaste bezorgkosten per levering/per dag van € 3,50.

Nu hangen de bezorgkosten aan de producten, in plaats van aan de bestelling en bezorgdag. Voor de main dishes staat dit standaard ingesteld op € 3,50. Maar voor de quiche op € 0,- omdat iemand anders 2x € 3,50 bezorgkosten krijgt als ze en een main dish en een quiche bestellen.

Met andere woorden als iemand een maindish bestelt voor maandag of donderdag wordt € 3,50 doorberekend. Ook als ze er quiche bij bestellen. Als ze echter alleen quiche bestellen, worden er geen bezorgkosten doorberekend. 

Hoe kan ik instellen dat er slechts een keer bezorgkosten wordt doorberekend per bestelling per dag? Na een eindeloze chat met Shopify heb ik geen oplossing gevonden. Hopelijk lukt het hier wel?

0 ANTWOORDEN 0