FROM CACHE - nl_header

issues product tagging instagram

CasaMillette
Bezoeker
1 0 0

Beste,

Graag zou ik jullie ondersteuning bij volgende issues waarop ik opbots bij  het installeren van insatgram product tagging.

Volgende problemen doen zich voor

1. goedkeuren facebookwinkel en instagram shopping
  2. goedkeuren facebook commerce account
  3. handelsaccount via facebook afgekeurd
  4. producten geraken niet opgeladen

Hebben jullie hier ervaring mee wat er mis zou zijn? In bijlage alle printscreens

Vriendelijke groeten

CasaMillette_0-1627548817962.png

CasaMillette_1-1627548847844.pngCasaMillette_2-1627548860919.pngCasaMillette_3-1627548872724.pngCasaMillette_4-1627548878873.png

1 ANTWOORD 1
Maxime
Shopify Staff
Shopify Staff
447 52 40

Hoi @CasaMillette,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht! 

Het ziet ernaar uit alsof het Facebook-kanaal niet volgens onze handleiding is ingesteld, en dit ook problemen veroorzaakt met het Instagram-kanaal. De reden hiervoor is dat het Instagram-kanaal afhankelijk is van een volledig ingesteld Facebook-kanaal. 

Ik zie in de screenshots dat er een probleem is met je domeinverificatie, dus ik heb hier onze Gids voor het verifiëren van je domein voor Facebook.

Ik zou ook aanraden om pas een beoordeling aan te vragen als je er zeker van bent dat je voldoet aan alle Vereisten van Facebook. Daarna kun je een beoordeling aanvragen, en pas als je wordt goedgekeurd voor Facebook Shop, kun je vervolgens Instagram Shopping instellen

Als het niet lukt met de bovenstaande hulpmiddelen, staan we klaar om je te helpen om ervoor te zorgen dat alles aan onze kant goed staat. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Hiermee kan ik je account vinden in ons systeem om even met je mee te kijken 🙂 

Groeten,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog