FROM LOAD - nl_header

Issues productpublicatie

YoniStevens
Nieuw lid
8 0 0

Hoi iedereen,

 

Ik heb nogal wat problemen met het in orde krijgen van m'n shop. Alle producten, collecties, tags, links e.d. zijn correct, "made available" maar toch verschijnt er 0 resultaten bij het consulteren van de preview site. Inventory is niet van toepassing want het is dropshipping. Waar zou dit kunnen verkeerd lopen?

 

Bedankt alvast, Yoni.

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
207 105 21

Hey @YoniStevens!

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je wat producten hebt toegevoegd aan je webwinkel, maar dat je deze verder niet op je online winkel kunt terugvinden. Ik lees dat je dropshipped, dus ik neem aan dat je samen werkt met een app zoals bijvoorbeeld Oberlo, DSers‑AliExpress Dropshipping, of CJDropshipping - klopt dit? Vervolgens neem ik aan dat je vanuit deze (of andere dropshipping apps) de producten hebt toegevoegd aan je webwinkel. Ten slotte begrijp ik dat je via de "preview" van je webwinkel, je producten hier niet terug kunt vinden. 

Om je producten te weer te geven op je webwinkel is de beste manier om dit voor elkaar te krijgen, om deze even toe te voegen aan een collectie. Je kan hier verder meer over lezen in de Collectie hulpartikel. Vervolgens kan je deze via je navigatie toevoegen aan je menu(s). Hier kan je verder meer over lezen in de Menuopties in je onlinewinkel toevoegen, verwijderen of bewerken hulpartikel.

Ook kan je via je thema bepaalde collecties en producten adviseren op je homepagina. Als je één van onze gratis thema's hebt ingesteld dan kan je via de Gratis thema's van Shopify hulpartikel precies zien hoe je deze verschillende opties kunt toevoegen aan je website. Als je een betaalde thema gebruikt dan kan je in de thema-pagina in de Shopify Theme Store in de Ondersteuning sectie contact opnemen met de thema-onwikkelaars voor verdere ondersteuning.

Zodra je de producten hebt toegevoegd aan een collectie, een menu, en / of de homepagina van je website, dan zullen je producten als het goed is moeten worden weergegeven wanneer je de "preview" van je thema opent. 

Ik hoop dat ik je wat hebt kunnen helpen! 

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog