Liquid, JavaScript, thema's
Ik heb een vraag over het verhuizen van Jouwweb naar shopify. Ik kom er namelijk niet uit met het domein. Ik heb mijn jouwweb account nog niet opgezegd omdat ik nog niet bij het punt in shopify ben gekomen om een verhuiscode in te voeren. Als ik naar domein overdragen ga dan kan ik geen domein invoeren met .nl, maar ik weet dat er genoeg websites van shopify zijn met .nl, weet iemand hoe dit moet?
Alvast heel erg bedankt!
Hi @studiofaeve, mijn naam is Lee en welkom op de Shopify Community! Wat leuk dat je de overstap van Jouwweb naar Shopify aan het maken bent! Ik help je graag met het beantwoorden van je vraag. Ik begrijp dat je graag je .nl domein wilt overdragen naar Shopify, klopt dat?
Het overdragen van een .nl domein wordt niet ondersteund door Shopify. Wij kunnen alleen de domein provider zijn als je een .nl domein via ons direct aanschaft. Wanneer je al een .nl domein hebt gekocht via een andere domein provider, kan je deze niet overdragen naar ons. Maar maak je geen zorgen, er zijn zoals je al zegt genoeg websites die bij Shopify zitten die een .nl domein hebben, en ik leg je graag uit hoe je jouw domein kunt verbinden met je Shopify winkel.
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024