Liquid, JavaScript, thema's
hi, ik heb al een website met eigen domein kan ik die op shopify gebruiken, de website is nog niet aangekleed
hoeveel producten kan ik met een basis pakket op zetten
kunnen de betalingen ook via shopify gedaan worden en wat zijn de kosten daarvan
Hoi @Mailra!
Wat leuk om te horen dat je interesse hebt in het overstappen naar Shopify! Ik zie dat je een aantal vragen hebt waar ik je met plezier verder mee help. 🙂
In dit geval heb je een paar verschillende opties. Als je je huidige website wilt behouden en je wilt eigenlijk alleen maar producten willen aanmaken en een betaalmethode koppelen aan je website, dan raad ik onze 'Shopify Starter abonnement' aan. Via dit abonnement kun je producten aan je externe website koppelen via koopknoppen. Vervolgens kunnen je klanten via deze knoppen afrekenen, en kun je je bestellingen binnen je Shopify-beheercentrum beheren.
Mocht je toch graag liever een gehele webwinkel laten hosten via Shopify, dan is het belangrijk om te melden dat de meeste externe thema's niet compatibel zijn met Shopify. Wij hebben namelijk onze eigen thema's die speciaal zijn ontwikkeld voor ons platform. Dat wil niet zeggen dat je geen externe Shopify-thema kunt krijgen (dit is namelijk wel mogelijk), echter zal het betreffende thema wel specifiek een Shopify thema moeten zijn. Ik ben dus geneigd te zeggen dat je huidige thema in dit geval hoogstwaarschijnlijk niet kan worden overgebracht.
Nu even onze abonnementen: Als je een abonnement wilt beginnen en een gehele webwinkel wilt laten hosten, dan kan dit via onze 'Basic abonnement', onze 'Shopify abonnement' en onze 'Advanced abonnement'. Op deze overzichtspagina kunt u een geheel overzicht zien van de prijzen en kenmerken van de verschillende abonnementen. Verder ondersteunen al onze abonnementen een zowel ongelimiteerd aantal producten als een veilige checkout methode.
We hebben een eigen betaalmethode genaamd Shopify Payments, waarmee je klanten via reguliere creditcard betaalmethodes en ook lokale betaalmethodes (iDEAL en Bancontact) kunnen afrekenen. Shopify Payments kunnen onze gebruikers ook kosteloos gebruiken. Naast Shopify Payments is het uiteraard ook mogelijk om een externe betaalmethode in te stellen (wel betaal je hier externe transactiekosten voor).
Mocht je verdere vragen hebben dan kun je altijd reageren op dit onderwerp. Anders ben je ook van harte welkom contact op te nemen met onze ondersteuningsteam, en helpen we je met plezier verder!
Groetjes!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hoi @Mailra!
Zie net dat ik je domein-vraag ben vergeten. In kort; ja het is zeker mogelijk om een extern domein te koppelen aan een Shopify-account. Je kunt de stappen hiervoor terugvinden in dit hulpdocument. Verder kun je ook sommige domeinen volledig overdragen naar Shopify. Deze stappen kun je in dit hulpdocument terugvinden.
Het is wel belangrijk om te melden dat het overdragen van .nl en .be domeinen momenteel nog niet wordt ondersteund. Deze zul je dus moeten koppelen.
Groetjes!
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024