Liquid, JavaScript, thema's
Hallo,
Ik heb een behoorlijke hoeveelheid klanten welke ik een nieuwsbrief wil versturen. In eerste instantie kan dit alleen bij degene die zich ingeschreven hebben hiervoor.
Nu gaf Shopify email aan dat je ook een nieuwe abonneegroep kan aanmaken. Maar zodra ik deze klanten wil selecteren om de tijdelijke actie te versturen, is dit mapje leeg en zijn er geen email adressen toegevoegd?
Wat moet ik doen?
Peter
Hoi Peter,
Iris hier van Shopify. Graag help ik je met je abonneegroep vraag.
Het klopt dat als je e-mails naar een specifieke groep klanten wilt sturen, je hier een klantgroep voor kan maken. Als je ons help document, nog niet had gezien hiervoor, dan raad ik je aan om even hier te kijken: Klantgroepen maken. Klantgroepen helpen je ook specifieke abonnees te targeten wanneer je marketingmails verzendt met Shopify-e-mail, als het hierna misgaat dan raad ik je aan om contact met ons op te nemen bij de Ondersteuning van Shopify.
Een manier om snel een nieuwe klantengroep te creëeren is door bewerken in bulk te gebruiken om in één bewerking meerdere klanten te voorzien van een tag in hun klantprofielen. Met deze tag kan je dan snel een nieuwe klantengroep maken voor je email campagne.
Graag deel ik ook nog een handige blog met je: Klanten werven en behouden met e-mail campagnes: 7 voorbeelden.
Hopelijk kun je met mijn tips achterhalen waar het misgaat, en anders zie ik je email tegemoet bij de helpdesk.
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024