Liquid, JavaScript, thema's
Hallo allemaal.
Ik heb aan mijn product pagina pictogrammetjes toegevoegd met tekst erbij. Nu heb ik de kleur van de tekst kunnen aanpassen, maar eigenlijk wil ik de kleur en de grootte van de pictogrammen ook veranderen. Weet iemand hoe ik dit kan doen?
Hoi @Bluelion,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Mag ik vragen waar deze pictogrammen vandaan komen? Zijn ze toegevoegd aan de productpagina met een app of aangepaste codering, of maken ze deel uit van je thema?
Groeten,
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hoi @Maxime, bedankt voor je reactie!
Deze komen van fontawesome.
Zijn er ook pictogrammen beschikbaar vanuit shopify zelf?
Hoi @Bluelion,
Ik ben niet bekend met pictogrammen die direct van Shopify komen, maar wel van onze partners!
Hier enkele apps die je kunt proberen:
Waarschijnlijk heeft minstens een van deze apps de mogelijkheid om de kleur van de pictogrammen aan te passen 🙂
Groeten,
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hi @Bluelion,
De grootte van de font-awesome icons kun je aanpassen door de font-size aan te passen. Voor de kleur kun je de color aanpassen. Je moet alleen even in de theme files zoeken waar deze code precies staat.
Voor meer hulp kun je contact met ons opnemen.
Public Apps | Theme customization & App development
- Was my reply useful? Like it to let me know!
- Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
- Need more help? Contact us.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024