Liquid, JavaScript, thema's
Bezig met opzetten webshop, met een koppeling naar ons kassa/voorraadsysteem (Storecontrl / Arture). Nu lijkt het goed te gaan mbt producten, tekst, foto's, prijs, voorraad. Vanuit de koppeling valt het Merk (kleding) in shopify onder ''organisatie - verkoper''. Weet iemand hoe ik een menu kan maken met ''Merken'' zodat klanten ook op merk en bijbehorende kleding kan zoeken en selecteren?
Dank alvast!!
Hoi @Romoma,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Afhankelijk van het aantal merken, zou je een Collectie kunnen maken voor elk merk. Als dat niet een optie is, kun je ook overwegen om filters toe te voegen aan je collecties.
Als je zelf niet comfortabel bent met codering, kun je de filters het beste toevoegen met gebruik van een app. Ik heb een kijkje genomen op de Appwinkel, en er zijn veel apps beschikbaar om hierbij te helpen. Je kunt deze apps hier vergelijken om te zien welke het beste bij je past. Vergeet niet dat je ook gebruik kunt maken van gratis proefperiodes op betaalde apps!
Success ermee,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024