FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Krijg twee kopjes/ opvouwbare inhoud niet meer weg op mijn productpagina

Krijg twee kopjes/ opvouwbare inhoud niet meer weg op mijn productpagina

MerijnK
Toerist
8 0 1

Hallo, 

Ik heb ooit eens iets aangepast waardoor op iedere productpagina standaard (o.a.) twee kopjes staan (collapsible content) waarop ik iets vermeld over mijn verzending en garantie. Het staat in de buurt van iedere product description. Echter, ik kan op geen enkele manier de inhoud daarvan aanpassen of zelfs maar de kopjes verwijderen, aangezien ik het nergens meer kan vinden. Ik heb 'alles' al geprobeerd, zoals het customizen van het thema of het aanpassen van het product template. Volgens mij had ik de kopjes gemaakt toen ik nog met een andere thema werkte. Ik ben toen geswitched van Sense naar Dawn. Misschien heeft het daar mee te maken, maar op een of andere manier kan ik het nergens vinden, waardoor die twee kopjes en de tekst erbij op iedere productpagina komt, terwijl ik de inhoud ervan aan wil passen of alles in zijn geheel wil verwijderen. Het aparte is, dat als ik het thema customize, ik die twee kopjes niet vermeld zie, terwijl ik als ik de site open, ze wel altijd erbij staan. Wie o wie kan mij helpen? 

1 ANTWOORD 1

MerijnK
Toerist
8 0 1

Hallo, 

Had deze vraag ook in de engelse sectie gezet en heb uiteindelijk gechat met support! Het was een externe app die het probleem voor mij veroorzaakte. Het is nu opgelost.