FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

KVK Ideal betaalmethode

KVK Ideal betaalmethode

Ambika1
Bezoeker
2 0 0

Hi!

Om Ideal te koppelen geeft het systeem aan om contact op te nemen om de KVK nummer  te registeren.

2 ANTWOORDEN 2

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @Ambika1, mijn naam is Lee en ik help je graag met je vraag. Allereerst natuurlijk van harte welkom op de Nederlandse Shopify Community. 

Als je een melding binnen je beheercentrum hebt dat je je KvK moeten doorgeven, dan kan je dit doen door per email contact met onze Support op te nemen. Je kan hier klikken om vervolgens in te loggen binnen je Shopify winkel. Je zult vervolgens geauthenticeerd worden en ons een e-mail kunnen sturen voor verdere ondersteuning. Houdt er rekening mee dat je ons nooit gevoelige informatie per e-mail toestuurt. Mijn collega's zullen je verder helpen om ervoor te zorgen dat je iDEAL geactiveerd kan worden! 🙂 

Heel erg bedankt voor het stellen van je vraag! 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Ambika1
Bezoeker
2 0 0

Hi! I have a question about shopify payments. Can we have a deal for the transaction costs? Because I can have a deal with another payment company with much lower prices.