Liquid, JavaScript, thema's
Hi!
Om Ideal te koppelen geeft het systeem aan om contact op te nemen om de KVK nummer te registeren.
Hoi @Ambika1, mijn naam is Lee en ik help je graag met je vraag. Allereerst natuurlijk van harte welkom op de Nederlandse Shopify Community.
Als je een melding binnen je beheercentrum hebt dat je je KvK moeten doorgeven, dan kan je dit doen door per email contact met onze Support op te nemen. Je kan hier klikken om vervolgens in te loggen binnen je Shopify winkel. Je zult vervolgens geauthenticeerd worden en ons een e-mail kunnen sturen voor verdere ondersteuning. Houdt er rekening mee dat je ons nooit gevoelige informatie per e-mail toestuurt. Mijn collega's zullen je verder helpen om ervoor te zorgen dat je iDEAL geactiveerd kan worden! 🙂
Heel erg bedankt voor het stellen van je vraag!
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hi! I have a question about shopify payments. Can we have a deal for the transaction costs? Because I can have a deal with another payment company with much lower prices.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024