Liquid, JavaScript, thema's
Ik moet nu beslissen of ik een abonnement wil aangaan of niet, maar ik heb nog geen KVK registratie. Dat staat wel op de planning, maar niet nu direct. Kan ik dan wel een shopify store lanceren? Of moet ik dan even wachten, maar gaat alles wat ik heb gemaakt weg als mijn proefperiode afgelopen is?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Beste Felicia_H
Je kan een Shopify winkel lanceren echter zou ik wachten op een KVK Nummer en btw nummer omdat dit de betrouwbaarheid vergroot van Consumenten en Bedrijven na de proefperiode heb ik nog niet mee gemaakt dat alles weg is.
MVG Derksen
als je vraag heb persoonlijk aan mij kan je die ook stellen
support@savvitor.com
Geslaagd.
Beste @Felicia_H,
Wat Derksen zegt is helemaal correct. Het is niet verplicht om een KvK- en btw-nummer te hebben om een Shopify winkel te openen. Je kunt dus rustig een Shopify winkel openen zonder je webwinkel online te zetten om ons platform uit te proberen. Check ook onze Community Blog over KvK-Nummer Aanvragen: Is Dit Echt Noodzakelijk Voor Je E-Commerce Onderneming? voor nog meer informatie hierover. Hier kan je teruglezen hoe je een KvK-nummer aanvraagt en wanneer het noodzakelijk wordt om een KvK-nummer te hebben voor je Shopify winkel.
Zodra je proefperiode verloopt, moet je een abonnement selecteren. De wijzigingen en instellingen van je account die je hebt gemaakt tijdens de proefperiode zullen opgeslagen blijven na het verlopen van de proefperiode. Dus als je na het verlopen van de proefperiode een abonnement selecteert zal alles wat je hebt ingesteld op je account nog beschikbaar zijn. Je kan dan gewoon verder gaan waar je was gebleven!
Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Beste Felicia_H
Je kan een Shopify winkel lanceren echter zou ik wachten op een KVK Nummer en btw nummer omdat dit de betrouwbaarheid vergroot van Consumenten en Bedrijven na de proefperiode heb ik nog niet mee gemaakt dat alles weg is.
MVG Derksen
als je vraag heb persoonlijk aan mij kan je die ook stellen
support@savvitor.com
Geslaagd.
Beste @Felicia_H,
Wat Derksen zegt is helemaal correct. Het is niet verplicht om een KvK- en btw-nummer te hebben om een Shopify winkel te openen. Je kunt dus rustig een Shopify winkel openen zonder je webwinkel online te zetten om ons platform uit te proberen. Check ook onze Community Blog over KvK-Nummer Aanvragen: Is Dit Echt Noodzakelijk Voor Je E-Commerce Onderneming? voor nog meer informatie hierover. Hier kan je teruglezen hoe je een KvK-nummer aanvraagt en wanneer het noodzakelijk wordt om een KvK-nummer te hebben voor je Shopify winkel.
Zodra je proefperiode verloopt, moet je een abonnement selecteren. De wijzigingen en instellingen van je account die je hebt gemaakt tijdens de proefperiode zullen opgeslagen blijven na het verlopen van de proefperiode. Dus als je na het verlopen van de proefperiode een abonnement selecteert zal alles wat je hebt ingesteld op je account nog beschikbaar zijn. Je kan dan gewoon verder gaan waar je was gebleven!
Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024