FROM CACHE - nl_header

Landingspagina

luxorypets
Plezierreiziger
17 0 6

Beste forumleden,

 

ik heb een probleem waar ik tegenaan aanloop en hoop dat er iemand er een oplossing voor heeft.

Zal proberen het probleem te omschrijven:

 

als men een product zoekt wat ik verkoop en ik verschijn in de zoekresultaten van google, wanneer je op de zoekresultaat klikt dan kom je bij mij altijd op de homepage.

Bijvoorbeeld: hondenmand kopen nijmegen:

 

luxorypets_0-1612466338808.png

 

Mijn shop verschijnt hier bijvoorbeeld bovenaan, maar klik je erop dan kom je op de homepage en niet op de collectiepagina van hondenmanden.

 

Bij andere shops is dit niet het geval, daar kom je wel op de collectiepagina van de gezochte term (bijvoorbeeld in dit geval collectiepagina hondenmanden).

 

Weet iemand hoe dat in te stellen valt of hoe dat inelkaar zit?

 

Alvast heel hartelijk dank voor het meedenken en het reageren.

Groet

Luxorypets

 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @luxorypets,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor het bericht!

Hoewel wij geen controle hebben over hoe je pagina wordt weergegeven in de zoekresultaten van Google, hoop ik dat ik je hierbij in de juiste richting kan wijzen. Mag ik vragen of je je sitemap al hebt verzonden naar Google? Dit zorgt er namelijk voor dat Google al je collecties kan indexeren, zowel als alle andere publieke pagina's in je webshop. Ik verwacht dat dit de kwestie zal oplossen, al kan het enkele weken duren voordat Google je webshop geïndexeerd heeft. 

Lees onze gids voor het vinden en versturen van je sitemap als je dat nog niet gedaan hebt. Als je dit al gedaan hebt, en er naar twee of drie weken nog steeds geen verandering is, dan zou ik aanraden om Google te vragen voor meer informatie hierover. En hoewel ik niet kan garanderen dat we hierbij kunnen helpen (aangezien Google een derde partij is), kun je ook direct Onze ondersteuning mailen. Zo kunnen we je winkel bekijken om te bevestigen dat alles in orde is met je navigatie, domein, enz.

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog