Liquid, JavaScript, thema's
Goedeavond,
Mijn live view en rapporten geven geen Nederlandse bezoekers weer. Wel US en China. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen of heb ik een instelling niet goed staan?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Heb ik ook gehad. Bij mij lag het aan de Cookies. Die had ik er niet goed in staan. Als bezoekers niet de Cookies kunnen accepteren, kunnen er geen/slecht gegevens verzameld worden en krijg je allemaal bezoekers uit het buitenland. Misschien helpt het je. Groetjes Masja
Geslaagd.
Heb ik ook gehad. Bij mij lag het aan de Cookies. Die had ik er niet goed in staan. Als bezoekers niet de Cookies kunnen accepteren, kunnen er geen/slecht gegevens verzameld worden en krijg je allemaal bezoekers uit het buitenland. Misschien helpt het je. Groetjes Masja
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024