Liquid, JavaScript, thema's
Hoi iedereen,
Ik heb sinds kort een webshop. Nu ben ik erachter gekomen dat de automatische bestelbevestiging bij Hotmailklanten in hun spambox komt of helemaal niet aankomt. Ik heb contact opgenomen met mijn e-mail host (Vimexx), maar zij zeggen dit:
''In dit geval gebruik je de hosting van Shopify voor het onderhouden van je website, de mails van je website worden dan ook verzonden vanaf de server van Shopify tenzij je bij shopify hebt aangegeven dat je onze SMTP server wilt gebruiken om te mailen. In dit geval raad ik je aan om even met Shopify contact te gaan opnemen omtrent het mail versturen probleem vanuit je website naar derden.''
Weet iemand misschien de oplossing voor dit probleem?
Ik zit, denk ik, met hetzelfde probleem.
Is je hosting overgedragen naar Shopify of zit deze nog steeds bij Vimexx?
Mijn "E-mailadres van afzender" is een hotmailadres en alle mails, die ik verstuur, komen aan in spam.
Blijkbaar als ik een ander adres zou gebruiken i.p.v. hotmail/outlook/gmail, dan krijg ik een optie om DNS opties aan te passen. Dit wel nog niet geprobeerd omdat ik het liefst mijn gratis hotmailadres wil en een ander is (alweer) betalend.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024