Liquid, JavaScript, thema's
Hallo,
Wij zijn volop bezig met producten toe te voegen aan onze webshop (offline). En nu bij het nakijken blijkt dat als we in de categorie cases op alle drukken dat niet alle cases er komen bij te staan. Alle tags zouden moeten kloppen want als we apart naar alle cases gaan zonder het menu te kiezen komen ze er wel allemaal bij te staan.
Ook als we de collectie iphone dubbel klikken komen hier ook alle andere cases bij te staan en dit is helaas niet de bedoeling.
Wat doen we fout?
www.deseno.be
alvast bedankt!
Hoi @Deseno,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Ik zal graag even je set-up bekijken om ervoor te zorgen dat alles goed staat, maar heb hiervoor toegang nodig tot je Shopify Admin. Zou ik je mogen vragen om me een privébericht te sturen met je unieke myshopify.com-URL, en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen?
Of, als je graag zo snel mogelijk een antwoord wilt, kun je altijd contact opnemen met onze Nederlandstalige ondersteuning via e-mail.
Groeten,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024