FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: menu meer opties onder 1 kopje

Opgelost

menu meer opties onder 1 kopje

amar_asf
Bezoeker
2 0 0

k ben al uren bezig geweest om dit uit te zoeken maar het lukt maar niet ik wil meerder opties onder 1 kopje in mijn website zo als op de afbeelding

Schermafbeelding 2021-04-20 om 15.11.29.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @amar_asf!

Jay hier van Shopify.

Ik lees dat je graag meerdere menu-opties wilt toevoegen aan je menu-items in je webwinkel. We hebben hier een handig hulpartikel voor genaamd Menuopties in je onlinewinkel toevoegen, verwijderen of bewerken waar je hier meer over kunt lezen. 

In kort kan je de menu-items in je menu bewerken vanuit je Navigatiepagina binnen je winkel-beheercentrum (Onlinewinkel > Navigatie). Vanuit deze pagina kan je kiezen om bijvoorbeeld je hoofd-menu of je footer-menu te bewerken. Om meerdere menu-opties toe te voegen zal je vanuit de menu-pagina moeten klikken op Menuoptie toevoegen. Vervolgens kan je deze schuin-onder een bestaande menu-item plaatsen om een pop-out menu te creëren (zie onderstaande afbeelding).  
21-52-98100-43286
Vergeet vervolgens niet om op Opslaan te klikken om deze aanpassingen op te slaan. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @amar_asf!

Jay hier van Shopify.

Ik lees dat je graag meerdere menu-opties wilt toevoegen aan je menu-items in je webwinkel. We hebben hier een handig hulpartikel voor genaamd Menuopties in je onlinewinkel toevoegen, verwijderen of bewerken waar je hier meer over kunt lezen. 

In kort kan je de menu-items in je menu bewerken vanuit je Navigatiepagina binnen je winkel-beheercentrum (Onlinewinkel > Navigatie). Vanuit deze pagina kan je kiezen om bijvoorbeeld je hoofd-menu of je footer-menu te bewerken. Om meerdere menu-opties toe te voegen zal je vanuit de menu-pagina moeten klikken op Menuoptie toevoegen. Vervolgens kan je deze schuin-onder een bestaande menu-item plaatsen om een pop-out menu te creëren (zie onderstaande afbeelding).  
21-52-98100-43286
Vergeet vervolgens niet om op Opslaan te klikken om deze aanpassingen op te slaan. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog