FROM CACHE - nl_header

meta description frontpage laat oude tekst zien

CapsandTees
Toerist
9 0 12

Goedemorgen,

 

Ik ben samen met rankingcoach (externe seo service) bezig om mijn seo te verbeteren. En hiervoor heb ik de meta description moeten aanpassen. Dit heb ik gedaan onder online winkel -> voorkeuren. Daar is keurig mijn nieuwe tekst te zien. Maar wanneer ik naar mijn webshop ga en ik inspecteer de paginabron. Dan staat daar nog steeds mijn oude tekst. Daar is ook te zien dat een oude app (SEO manager 6.2.0) daarvoor heeft gezorgd. Deze app heb ik al een tijd geleden verwijderd, maar zorgt er dus voor dat mijn nieuwe meta data niet wordt gepubliceerd.

 

Ik heb hier al een ticket(17089970) ingeschoten voor customer support. En zij blijven me, maar doorverwijzen naar google search console om daar de sitemap te updaten. Maar hoevaak ik het ook aangeef bij ze (minimaal 5 keer in 5 verschillende mails) ze lijken gewoon niet naar mijn code te willen kijken. Want het is een oude app die voor dit probleem zorgt. In welke .liquid bestand kan ik zelf die meta description aanpassen? Of wie weet er een andere oplossing? Want het lijkt erop dat ik met customer support niet ga uit komen. Verder heb ik hun advies natuurlijk gewoon opgevolgd en alles in google search console vernieuwd. Dit hielp natuurlijk helemaal niets.

 

Alvast bedankt 

 

Mvg,

 

Sebastiaan

2 ANTWOORDEN 2

CapsandTees
Toerist
9 0 12

Niemand een idee?

Marvins
Bezoeker
2 0 0

Beste CapsandTees, 

Ik zie dat dit bericht inmiddels al van een tijdje terug is. Heb je al een oplossing op dit probleem kunnen vinden? Wij zitten momenteel namelijk met hetzelfde probleem.

Een tijd terug hebben we de Meta-gegevens van onze website aangepast, maar op de een of andere manier wordt deze niet overgenomen (ondanks dat de sitemap wel gecrawld wordt).

Hopelijk heb je antwoord gekregen, en kan je ons ook helpen met dit probleem.

Ik hoor graag van je.

Groet,

Marvin