FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Mijn shopify website opent niet op mijn mobiel

Mijn shopify website opent niet op mijn mobiel

Koenstuur
Bezoeker
1 0 0

Hallo mijn shopify website opent niet op mijn mobiele app.

Ik wil via tiktok een linkje in mijn bio zetten maar als ik daar op druk staat er Opening soon,

En als ik op mijn laptop probeer doet hij het WEL.

En ik gebruik het zelfde linkje.

Dus op mobiel NIET 

En laptop WEL

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @Koenstuur, mijn naam is Lee. Welkom binnen de Shopify Community! 

Ik begrijp dat je winkel niet zichtbaar is wanneer je deze op je telefoon bekijkt, klopt dat? Als ik je beschrijving lees, klinkt het alsof je momenteel nog een winkelwachtwoord op je winkel hebt. De reden dat je winkel waarschijnlijk wel zichtbaar is op je laptop is omdat je op je laptop binnen je browser ingelogd bent binnen je winkel, waardoor je automatisch toegang hebt tot je winkel. Op je telefoon ben je waarschijnlijk niet ingelogd binnen je winkel beheer, waardoor je je winkel als een bezoeker ziet en dus geen toegang hebt. Je kan dit controleren door de volgende stappen te doorlopen:

1. Binnen je Shopify beheercentrum klik op Online Winkel > Voorkeuren.
  2. Scroll naar het gedeelte Winkeltoegang beperken.
  3. Make sure the "Restrict access for visitors with the password" option is checked.

If checked, then this is the reason your store is currently unavailable. You can disable the password by unchecking this option and saving the changes. You can read more about password protection for your online store in this article.

If this is not the case, please contact us by logging into our Help Center and sending us an email. We will then be able to look with you and assist you further. 

Thank you very much for your question, we always appreciate it! 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog