Liquid, JavaScript, thema's
Hallo allemaal,
Ik wil graag mijn MijnWebwinkel store omzetten naar Shopify, echter ben ik op zoek naar een manier om alle producten over te zetten zonder dit handmatig te hoeven doen. Ik kan geen tool vinden die samenwerkt met MWW. Heeft iemand hier ervaring mee?
Kevin
Hoi @LTwaters, mijn naam is Lee en ik help je graag met je vraag.
Ik begrijp dat je graag je winkel van MijnWebWinkel wilt overzetten naar Shopify. Ik begrijp ook heel goed dat je niet handmatig al je producten wilt overzetten, dit kan namelijk flink wat werk zijn. Ik leg je graag uit hoe je makkelijk je producten kan importeren naar je Shopify winkel. 🙂
Je kan je producten makkelijk importeren via een CSV bestand. Houdt er wel rekening mee dat het CSV bestand moet voldoen aan onze CSV bestand eisen. Op deze pagina vindt u een voorbeeld CSV bestand wat je kunt gebruiken als voorbeeld. We hebben ook een handig artikel waarin wordt uitgelegd hoe je je producten kunt importeren via CSV bestand in ons Shopify helpcentrum. Neem vooral nog even een kijkje binnen ons 'Oplossingen voor veelvoorkomende problemen met het importeren van product-CSV's' help artikel. Dit artikel is vooral handig als je tegen een foutmelding aanloopt tijdens het importeren van je CSV bestand.
Naast bovenstaande artikelen kan ik je ook zeker aanraden om je CSV bestand alleen in Google Sheets te openen. Bepaalde spreadsheet programma's voegen een onzichtbare tag toe aan bestanden, waardoor het vervolgens niet geüpload kan worden bij Shopify.
Wat leuk dat je de overstap maakt naar Shopify! Om de migratie naar Shopify zo goed mogelijk te laten verlopen kan ik je ook nog aanraden om nog even een kijkje te nemen naar onze migratie checklist. Deze checklist bevat de belangrijkste puntjes waar je rekening mee moet houden als je migreert naar Shopify. Je kan in onze 'Aan de slag met je winkelmigratie' hulp artikel stap voor stap teruglezen hoe je je winkel het beste kunt migreren.
Hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag, @LTwaters, weet dat we dit altijd waarderen.
Alvast hele fijne feestdagen toegewenst!
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Goedemiddag,
Ook wij willen overstappen van Mijnwebwinkel naar Shopify, maar uw uitleg hoe het werkt met een CSV bestand is niet mogelijk bij mww. Het bestand kunnen wij wel downloaden, maar hier staan bv geen omschrijvingen bij van de producten etc. Er zijn vele bedrijven die al overgestapt zijn, maar het is mij onduidelijk hoe zij dit hebben gedaan. Wij hebben 7000 producten online staan en is onmogelijk om dit met de hand te doen. Wij zouden dan ook graag willen weten hoe men dit doet? Dan nog een vraag. Is het inmiddels al mogelijk om een .nl adres over te zetten naar Shopify?
Alvast bedankt.
Gr,
Jop
Goedemorgen,
Hebben jullie al een antwoord gekregen vanuit Shopify over de migratie van nl. domein en emails ?
Alvast bedankt
Mvg,
Mert
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024