FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Mobile view width

Tanane
Bezoeker
1 0 0

Hi guys, I am trying to fix my mobile view.

At the moment my website (theme Lezada fashion) is not 100% responsive on mobile.

Well I tried to adjust the logo size, but that doesn't help.

Can anyone help me? 

mobileview.jpg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hi @Tanane,

 

Maxime hier bij Shopify. 

 

Om de codering van een thema van een derde partij aan te passen, is het mogelijk om een Shopify Expert in te huren via ons Shopify Expert Platform. Deze experts hebben een brede kennis en training, en kunnen helpen met het bereiken van verschillende doelen en taken. Ik verwacht dat ze ook zouden kunnen helpen met het verbeteren van de responsieve eigenschappen van je thema op verschillende apparaten

 

Een andere optie is om over te stappen naar een van de ondersteunde thema's uit onze Thema Winkel. Het voordeel hiervan is dat de thema's die zijn goedgekeurd voor publicatie op onze Thema Winkel uitgebreid zijn getest voor prestatie op allerlei browsers en apparaten.

 

De gratis thema's die hier te vinden zijn worden ondersteund door Shopify, en de betaalde thema's die zijn ontwikkeld door een derde partij worden ondersteund door de ontwikkelaars. Voor aanpassingen krijg je met een gratis Shopify thema 60 minuten gratis design-tijd, terwijl je voor aanpassingen op betaalde thema's ook een Shopify Expert kunt inhuren. Ik hoop dat het met het bovenstaande gaat lukken!

 

Groeten, Maxime

 

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hi @Tanane,

 

Maxime hier bij Shopify. 

 

Om de codering van een thema van een derde partij aan te passen, is het mogelijk om een Shopify Expert in te huren via ons Shopify Expert Platform. Deze experts hebben een brede kennis en training, en kunnen helpen met het bereiken van verschillende doelen en taken. Ik verwacht dat ze ook zouden kunnen helpen met het verbeteren van de responsieve eigenschappen van je thema op verschillende apparaten

 

Een andere optie is om over te stappen naar een van de ondersteunde thema's uit onze Thema Winkel. Het voordeel hiervan is dat de thema's die zijn goedgekeurd voor publicatie op onze Thema Winkel uitgebreid zijn getest voor prestatie op allerlei browsers en apparaten.

 

De gratis thema's die hier te vinden zijn worden ondersteund door Shopify, en de betaalde thema's die zijn ontwikkeld door een derde partij worden ondersteund door de ontwikkelaars. Voor aanpassingen krijg je met een gratis Shopify thema 60 minuten gratis design-tijd, terwijl je voor aanpassingen op betaalde thema's ook een Shopify Expert kunt inhuren. Ik hoop dat het met het bovenstaande gaat lukken!

 

Groeten, Maxime

 

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog