Liquid, JavaScript, thema's
Beste,
Heb al een directe mail verstuurd over dit, maar nog altijd geen antwoord. En het is wel dringend, want zonder die MX record kan ik mijn email adress/ domein niet connecten en komen die berichtjes (van de klanten) niet aan. CName is al inorde bij mij. Godaddy zei dat TXT en MX records nog nodig waren, maar MX zijn het belangrijkste, lieten ze me weten. En die (MX) zie ik nergens staan. Ook geen verwijzing bij info pages van shopify over email versturen enzo. Alleen maar info over Cname en andere records. Dus waar kan ik mijn MX record vinden zodat ik die kan toevoegen bij Dns instellingen bij Godaddy.
Alvast bedankt,
mvg
Joyce
Hoi @mizzjoy1,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Als het nog steeds niet gelukt is, zal ik je graag adviseren over het doorsturen van e-mails. Je kunt in Ons hulpdocument over het onderwerp lezen hoe je hiermee aan de slag kunt gaan. Als het niet lukt, mag ik je vragen om mij een privébericht te sturen met je myshopify.com URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Hiermee kan ik je account onderzoeken, waarna ik je direct een mail zal sturen.
Groeten,
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Gebruiker | RANKING |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |
Verzending is één van de meest essentiële onderdelen bij het opzetten van je online bedrij...
By Arno Jun 5, 2023Producten sorteren door middel van metavelden, zo makkelijk kan het zijn.
By Lee May 26, 2023Bij Shopify hebben wij onze eigen betalingsgateway die perfect geïntegreerd is met ons Sho...
By Arno Apr 26, 2023