FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Naam Shopify payments veranderd niet

trendyboxx
Bezoeker
1 0 0

Hallo, 

 

Het lukt mij niet op mijn persoonlijke naam van de shopify payments af te halen. Die wilt niet veranderen. Hoe kan ik dit oplossen? 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Leon

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @trendyboxx,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Mag ik vragen of het gaat over de naam op je iDeal omschrijving? Deze naam wordt namelijk bepaald door je bedrijfstype. Als een winkelier zijn winkel heeft opgezet als zelfstandige ondernemer/eenmanszaak, gebruikt het bedrijf waar we voor de betalingen mee samenwerken automatisch de naam van de ondernemer. De reden hiervoor is dat de winkelier *juridisch gezien* de persoon is waar de overeenkomst daardoor mee wordt gesloten wanneer een koper een bestelling plaatst.

 

Als je met een ander bedrijfstype bent geregistreerd, kunnen we proberen handmatig de gegevens te laten aanpassen. Je zou hiervoor enkel een kopie van je uittreksel van de KvK moeten doorgeven. We kunnen dit dan gebruiken om onze bankpartner te vragen de aanpassing te maken. Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, dan kun je daarop reageren om de formulieren iets makkelijker door te geven.

 

Als je wel bent geregistreerd als zelfstandige ondernemer of eenmanszaak, is een alternatieve optie om naast Shopify Payments, iDEAL (Mollie) te Activeren als alternatieve betaalwijze. Zolang je Shopify Payments actief houdt, kun je alsnog transactiekosten vermijden.

 

Ik hoop dat dit helpt, maar als het gaat om een ander deel van Shopify Payments dan iDeal, zou je alsjeblieft wat meer informatie kunnen delen? Als je dan ook een link naar je winkel erbij zet, zal ik graag een kijkje nemen!

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @trendyboxx,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Mag ik vragen of het gaat over de naam op je iDeal omschrijving? Deze naam wordt namelijk bepaald door je bedrijfstype. Als een winkelier zijn winkel heeft opgezet als zelfstandige ondernemer/eenmanszaak, gebruikt het bedrijf waar we voor de betalingen mee samenwerken automatisch de naam van de ondernemer. De reden hiervoor is dat de winkelier *juridisch gezien* de persoon is waar de overeenkomst daardoor mee wordt gesloten wanneer een koper een bestelling plaatst.

 

Als je met een ander bedrijfstype bent geregistreerd, kunnen we proberen handmatig de gegevens te laten aanpassen. Je zou hiervoor enkel een kopie van je uittreksel van de KvK moeten doorgeven. We kunnen dit dan gebruiken om onze bankpartner te vragen de aanpassing te maken. Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, dan kun je daarop reageren om de formulieren iets makkelijker door te geven.

 

Als je wel bent geregistreerd als zelfstandige ondernemer of eenmanszaak, is een alternatieve optie om naast Shopify Payments, iDEAL (Mollie) te Activeren als alternatieve betaalwijze. Zolang je Shopify Payments actief houdt, kun je alsnog transactiekosten vermijden.

 

Ik hoop dat dit helpt, maar als het gaat om een ander deel van Shopify Payments dan iDeal, zou je alsjeblieft wat meer informatie kunnen delen? Als je dan ook een link naar je winkel erbij zet, zal ik graag een kijkje nemen!

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

danieltroost
Bezoeker
1 0 0

Hoi Maxime, 

Ik heb eenzelfde probleem als hierboven wordt genoemd. Mijn hoofd handelsnaam / bedrijfsnaam betreft Daniël Troost Commerce en dit zien mensen dan ook op de IDeal pagina. Dit vind ik persoonlijk een beetje slordig overkomen, en ik zou dit dan ook graag veranderen naar doodle-essentials.com (staat ook als handelsnaam geregistreerd bij KVK). Zou je mij hierbij kunnen helpen? 

Mvg,

Daniël Troost | Doodle-essentials.com