FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Nieuwe pagina aanmaken

Nieuwe pagina aanmaken

Secondbooking
Bezoeker
1 0 0

Wanneer ik een nieuwe pagina aanmaak(duurzaamheid), wordt automatisch de inhoud van een andere pagina (over mij) overgenomen. Ook wanneer ik andere informatie invul bij de pagina duurzaamheid. Of als ik bijvoorbeeld een extra navigatie maak op de homepage met een link naar de pagina duurzaamheid, krijg ik de inhoud te zien van de 'over mij' pagina.

Heeft iemand een idee hoe dat kan?

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @Secondbooking, mijn naam is Lee, en ik heet je graag welkom op de Nederlandstalige Shopify forum. Ik begrijp dat al je pagina's dezelfde inhoud krijgen wanneer je een nieuwe pagina aanmaakt, klopt dat?

Om ervoor te zorgen dat je pagina's allemaal een eigen inhoud hebben, zal je templates moeten aanmaken. Momenteel maak je waarschijnlijk gebruik van het standaardtemplate. Deze wordt standaard gebruikt als er geen custom templates zijn aangemaakt en ingesteld. 

Alle wijzigingen die je in een template aanbrengt zijn van invloed op alle pagina's die dat template gebruiken. Als je geen custom template hebt aangemaakt voor de pagina Duurzaamheid en deze is ingesteld als Standaard template, dan zal deze ook worden gebruikt voor de pagina Over mij. Als je voor de pagina Duurzaamheid een eigen template aanmaak en een eigen template aanmaakt voor je Over mij pagina, zullen beide pagina's een eigen inhoud hebben. Je kan binnen dit Shopify help artikel teruglezen hoe je templates voor je winkel kunt aanmaken en kunt toewijzen. Er wordt stap voor stap uitgelegd hoe je dit moet doen.

Heel erg bedankt voor het stellen van je vraag! Ik wens je nog een hele fijne dag! 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog