FROM CACHE - nl_header

Nieuwsbrief bevestiging

EGCH95
Bezoeker
2 0 0

Hallo,

Ik voegde een 'abonneren op nieuwsbrief' toe aan de footer. Deze is functioneel, mensen verschijnen op mijn klantenlijst.

Echter geeft deze geen bevestiging weer. Mensen voegen hun e-mail toe en duwen op abonneren. Ze komen dat op een captcha pagina, als ze deze correct oplossen komen ze gewoon terug op de hoofdpagina. 

Ik zou echter willen dat ze eerst nog een bevestigingsmelding te zien krijgen, hetzij op de huidige pagina hetzij op een nieuwe pagina. Dit zou wel mogelijk moeten zijn aangezien ik hier bepaalde teksten voor terugvond in de taalinstellingen van het thema, maar het lukt mij niet om het te doen verschijnen.

Weet iemand een oplossing?

Ik maak gebruik van het Debut theme.

Alvast bedankt!

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @EGCH95,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Als dit nog niet is opgelost, zal ik graag met je meekijken. Zou ik je dan kunnen vragen om mij een privébericht te sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? Hiermee kan ik naar je instellingen kijken, waarna ik je zo snel mogelijk een e-mail zal sturen met een update. 

Alvast bedankt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

EGCH95
Bezoeker
2 0 0

Hi @Maxime ,

Ik heb je meteen een privébericht gestuurd met de gevraagde informatie, maar nog geen antwoord mogen ontvangen. Zou je even kunnen kijken?
Alvast bedankt!

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @EGCH95,

Bedankt hiervoor, ik zal straks beginnen met het onderzoeken van je account en stuur je binnenkort een e-mail.

Als je ooit een dringende vraag hebt, kun je altijd terecht bij onze Engelstalige Ondersteuning. We bieden daar namelijk 24/7 Engelstalige ondersteuning via live chat. 🙂

Nogmaals bedankt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog