Liquid, JavaScript, thema's
Ik ben aan het denken om van Jouwweb.nl over te stappen naar Shopify.
Mijn domein is bij hun geregistreerd en ik kan wel een verhuiscode aanvragen maar omdat het een .nl domein is, lees ik dat ik dat domein niet bij Shopify kan registreren.
Nou lees ik ook van alles over AAAA-Records en DNS die ik zou moeten aanpassen maar dit zegt mij allemaal niks.
Is er iemand die mij hier duidelijkheid over kan geven wat het inhoud en wat ik PRECIES moet aanpassen en waarin?
Ik durf ook nog geen verhuiscode aan te vragen voordat ik zeker weet hoe ik deze kan gaan gebruiken op Shopify.
Ik ben echt een beginner en heb géén ervaring met codes aanpassen dus alle hulp is meer dan welkom!
Alvast heel erg bedankt:)
Je kan dat het beste je domein bij bijvoorbeeld Vimexx laten hosten. Daar kun je dan je DNS instellingen aanpassen zoals de AA records.
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024