FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Ongewilde popup/layer bij checkout.

Oblify
Toerist
12 2 2

Hoi,

 

Ik keek net even op m'n website en merk dat er een onnodige layer bij mijn checkout staat zoals je kunt zien in de onderstaande foto. Ik heb deze hier niet bewust geplaatst dus ik heb geen idee hoe ik deze hier terug weg krijg. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd zoals de cart-template.liquid  naar de originele versie zetten maar zonder resultaat.

Ik heb geen grote kennis van liquid/css maar red mij wel met goede instructies.
Alle hulp wordt hard geapprecieerd!

(De layer gaat mee naar beneden bij het scrollen, is interactief en update ook effectief als ik mijn thema save).

Naamloos.jpg

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Oblify,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik wil je hiermee graag helpen, maar ik herken niet meteen wat precies de oorzaak van deze pop-up zou zijn. Heb je onlangs enige nieuwe apps geïnstalleerd? 

 

Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de geïnstalleerde apps, en jullie thema even kan bekijken, zal ik graag helpen met een oplossing. Als je het liever wilt, kan ik je rechtstreeks een mail sturen. Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? 

 

Alvast bedankt!

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oblify
Toerist
12 2 2

Geslaagd.

Dag Maxime.
Dit probleem is inmiddels opgelost.
Toch bedank ik je voor de intentie.
Groeten, Oblify.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Oblify,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik wil je hiermee graag helpen, maar ik herken niet meteen wat precies de oorzaak van deze pop-up zou zijn. Heb je onlangs enige nieuwe apps geïnstalleerd? 

 

Zou ik je anders kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de geïnstalleerde apps, en jullie thema even kan bekijken, zal ik graag helpen met een oplossing. Als je het liever wilt, kan ik je rechtstreeks een mail sturen. Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? 

 

Alvast bedankt!

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Oblify
Toerist
12 2 2

Geslaagd.

Dag Maxime.
Dit probleem is inmiddels opgelost.
Toch bedank ik je voor de intentie.
Groeten, Oblify.