FROM CACHE - nl_header
Opgelost

open bestellingen

Delphinum
Plezierreiziger
16 1 3

Goedendag

Achter mijn tabblad bestellingen blijft al een tijd een " 2 " staan.
Maar voor zover ik weet zijn alle bestellingen verwerkt. 

Zo niet, waar vind ik de 2 openstaande bestellingen terug ? 

Mvg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @Delphinum!

Jay hier van Shopify. 

Ik begrijp dat je onder de indruk bent dat je al je bestellingen hebt verwerkt, maar dat je alsnog een notificatie ziet staan waarop verwijst dat er nog "2" openstaande bestelling zijn. Hoogstwaarschijnlijk is de reden hiervoor het feit dat er "2" bestelling zijn die niet zijn gearchiveerd. Een melding notificatie van een bestelling verdwijnt namelijk alleen als je deze bestelling archiveert. 

13-24-65924-26009

Zorg er voor dat al je bestellingen verwekt zijn. Als dit het geval is dan kan je de stappen in het 'Bestellingen annuleren, archiveren en verwijderen' hulpartikel volgen om precies te zien hoe je bestellingen kunt archiveren. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @Delphinum!

Jay hier van Shopify. 

Ik begrijp dat je onder de indruk bent dat je al je bestellingen hebt verwerkt, maar dat je alsnog een notificatie ziet staan waarop verwijst dat er nog "2" openstaande bestelling zijn. Hoogstwaarschijnlijk is de reden hiervoor het feit dat er "2" bestelling zijn die niet zijn gearchiveerd. Een melding notificatie van een bestelling verdwijnt namelijk alleen als je deze bestelling archiveert. 

13-24-65924-26009

Zorg er voor dat al je bestellingen verwekt zijn. Als dit het geval is dan kan je de stappen in het 'Bestellingen annuleren, archiveren en verwijderen' hulpartikel volgen om precies te zien hoe je bestellingen kunt archiveren. 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog