Liquid, JavaScript, thema's
Hi Shopify community,
Ik heb net het Palo Alto thema gekocht. De themapagina's zijn super, echter kan ik geen contentblocks of secties aanmaken op regulier pagina's.
In de linkernavigatie zie ik dan geen optie om blokken of secties toe te voegen. Deze optie zie ik wel op de template pagina, zoals; home, about us en contact.
Heeft iemand een advies hoe ik dit kan ontregrendelen voor andere pagina's? Zodat ik contentpagina's kan maken met secties.
Hoor het graag.
Groeten,
Bram
Hoi Bram
Maxime hier bij Shopify!
Omdat het thema is ontwikkeld door een derde partij, is mijn kennis en reikwijdte van ondersteuning iets beperkt, maar ik zal je graag helpen met een oplossing! Als eerste stap zou ik aanraden om te vragen aan de Ondersteuning van het thema of het mogelijk is om dit soort inhoud toe te voegen waar je het wilt, en hoe dit te doen is.
Thema ontwikkelaars kunnen echter niet helpen met het aanpassen van thema's of het toevoegen van nieuwe opties, dus ik heb hier ook enkele alternatieven:
Een Shopify Expert inhuren
Je kunt overwegen om op het Experts Platform een Expert kiezen en inhuren, of een aanvraag maken om voorstellen van aanbevolen experts te ontvangen. Er zijn Shopify Experts die fantastisch zijn met codering en het aanpassen van thema's, dus ik verwacht dat ze hierbij ook zouden kunnen helpen.
Een app gebruiken
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024