FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Paypal betaling lukt niet

Paypal betaling lukt niet

Estherhutten
Bezoeker
1 0 0
Dag Shopifyers,

Ik heb te maken met de volgende uitdaging 🙂

Ik krijg bij 1 betaling met pay pal de volgende tekst in shopify.

De betaling is in behandeling

PayPal Express Checkout is nog bezig met het verwerken van de betaling van deze bestelling. Wacht totdat de betaling is voltooid voordat je deze bestelling vervult om ervoor te zorgen dat je wordt betaald.

Ik heb daardoor geen beschikking over het geld en ik zie in mijn gekoppelde account in paypal helemaal geen bericht dat er een betaling is gedaan. De klant heeft mij laten zien dat het geld wel bij haar is afgeschreven.
Het vreemde bovendien is dat bij een bestelling later de betaling wel goed is gegaan en te zien is in het paypal account.

Hartelijk dank alvast voor de hulp.
Esther
1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Estherhutten,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Zonder dit te onderzoeken in je account, is het onmogelijk om te weten wat er precies gebeurt is. Als je mij een privébericht wilt sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen, zal ik graag een kijkje nemen. 

Als je graag dringend een antwoord wilt, dan raad ik aan om contact op te nemen met onze Nederlandstalige ondersteuning via e-mail, of onze Engelstalige ondersteuning via chat. Voor account-specifieke vragen, is dit de meest efficiënte manier om contact op te nemen. Dit is omdat we minder medewerkers hebben in de Shopify Community, we via de Community niet kunnen kijken naar je account, en het hier daardoor langer zal duren om een reactie te krijgen.

Alvast bedankt,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog